- spage
 

خانه ارسال نظرات تعرفه تبلیغات درباره ما عضویت تالار گفتگو نقشه سایت e خدمات الکترونیک

اورژانسهای ورزشی

آسیب ورزشی

توانبخشی ورزشی

رشته های ورزشی

روانشناسی ورزشی

پزشکی و ورزش

تغذیه ورزشی

ورزش بانوان

تناسب و سلامت

ifa: لیست مطالب

_LISTOFSPAGE ifa:


_SPAGECATEGORIES


 پزشکی در ?صل گرم بیشتر از مایعات و غذاهای کم انرژی است?اده کنید رییس انستیتو تغذیه و صنایع غذایی کشور به خانواده‌ها توصیه کرد در ?صل گرما روزانه حداقل بین 6 تا 8 لیوان، حتی در صورت عدم تشنگی مایعات نوشیده شود. دکتر احمدرضا درستی در گ?ت‌وگو با خبرنگار «بهداشت و درمان» خبرگزاری دانشجویان ایران واحد علوم پزشکی تهران گ?ت: به دلیل آن که انرژی مورد نیاز بدن در ?صول سرد به علت سرما و لرزش بیشتر است باید در این ?صول غذاهای پرانرژی بیشتر مصر? شود اما در ?صول گرم به طور طبیعی بایستی برای ر?ع نیاز بدن از مواد کم چرب و کم شکر است?اده گردد. وی ا?زود: در ?صل تابستان بهترین مایع برای بدن آب است و در مراحل بعد چای کمرنگ، شربت لیموناد با لیموی تازه و کمی شکر و دوغ های بدون گاز و کم نمک که در خانه درست شده‌اند، است. دکتر درستی با بیان این که پروتئین، ویتامین و مواد معدنی باید همیشه در حد نیاز به بدن برسد، گ?ت: پروتئین از طریق نان، گوشت، تخم مرغ، شیر و لبنیات، ویتامین از طریق سبزی و میوه‌جات باید تأمین شود که اینها ضمناً انرژی و مواد معدنی مورد نیاز بدن را نیز تأمین می‌کنند.


مطالب بدون شاخه مشخص