- _UCONTENTS
 

خانه ارسال نظرات تعرفه تبلیغات درباره ما عضویت تالار گفتگو نقشه سایت e خدمات الکترونیک

اورژانسهای ورزشی

آسیب ورزشی

توانبخشی ورزشی

رشته های ورزشی

روانشناسی ورزشی

پزشکی و ورزش

تغذیه ورزشی

ورزش بانوان

تناسب و سلامت

 خانه > اخبار/اخبار ورزشی


با راه رفتن وزن سالم خود را حفظ کنيد
راه رفتن شکل خوبي از ورزش روزانه است که به انسان کمک مي کند وزن سالم خود را بدست آورد و آنرا حفظ کند.
به گزارش پايگاه اينترنتي هلث دي، "انجمن جراحان ارتوپد" آمريکا در زير پيشنهاداتي را براي يک برنامه ورزشي روزانه راه رفتن مطرح کرده است که عباورزشرتند از:
- 5 دقيقه با سرعت قدم هاي معمولي خودتان راه برويد. سپس سرعت گام برداشتنتان را افزايش دهيد به حدي که ضربان قلب شما سريعتر شود و احساس کنيد که به هواي بيشتري براي تنفس نياز داريد.
- اين سرعت راه رفتن را براي حدود 15 دقيقه حفظ کنيد و دوباره 5 دقيقه ديگر با سرعت معمولي گام برداريد.
همواره يک جفت کفش محکمي بپوشيد تا از قوس کف پا و پاشنه پا خوب محافظت کند.
- در هنگام راه رفتن بگذاريد دستانتان به جلو و عقب حرکت کنند.
- هنگام راه رفتن انگشتان پايتان را مستقيم جلو قرار دهيد. شکمتان را تو دهيد، پشتتان را صاف کنيد و سرتان را بالا نگاه داريد.
- تند و با گام هاي بلند راه برويد اما در ضمن اطمينان داشته باشيد که برداشتن گام بلند براي شما راحت است.
چاپ مطلب ارسال برای دوستان

 

 

 

 

  نقشه سایت | عضویت | درباره ما | تعرفه تبلیغات | ارسال نظرات | خانه  

حقوق این سایت متعلق به موسسه طب ورزش پارس می باشد.

هرگونه برداشتی از مطالب با ذکر منبع (www.sportmedicine.ir) بلامانع است.  

طراحی شده توسط شرکت سامانه های هوشمند مصباح شارژ