- _UCONTENTS
 

خانه ارسال نظرات تعرفه تبلیغات درباره ما عضویت تالار گفتگو نقشه سایت e خدمات الکترونیک

اورژانسهای ورزشی

آسیب ورزشی

توانبخشی ورزشی

رشته های ورزشی

روانشناسی ورزشی

پزشکی و ورزش

تغذیه ورزشی

ورزش بانوان

تناسب و سلامت

 خانه > رشته های ورزشی/فوتبال


راهنمای تمرین استقامتی فوتبال

اصول کلیدی کمی وجود دارد که مرتبط با آمادگی استقامتی هوازی است .

1 . روش تمرینی که شما انجام می دهید باید مخصوص ورزشتان باشد . بنابراین ، به عنوان یک مثال آشکار ، بازیکن فوتبال می دود . دوچرخه سواری یا شنا کردن استقامت هوازی را توسعه خواهد داد اما نه به اندازه ای که جاگینگ توسعه خواهد داد .

                                                           

2 . یک بخش تمرین استقامتی فوتبال باید به اندازه اضافه بار سیستم هوازی شدید باشد . به وسیله اضافه بار به آسانی شدت تمرین را باید از منطقه راحتی و آسودگی خارج کرد . تذکری که باید در اینجا داده شود این است که شما نباید تلاش کنید که از جمله نابرده رنج گنج میسر نمی شود پیروی کنید .

                                    

 

3. همان طور که بدن شما با تمرین شدید سازگار می شود به زودی دوباره به منطقه راحتی بر می گردد . برای ادامه دادن خط سیر پیشرفت شما باید شدت یا ( مدت زمان ) را برای بدست آوردن اضافه بار و سازگاری بیشتر کنید .

 

 

زهرا بیات

چاپ مطلب ارسال برای دوستان

 

 

 

 

  نقشه سایت | عضویت | درباره ما | تعرفه تبلیغات | ارسال نظرات | خانه  

حقوق این سایت متعلق به موسسه طب ورزش پارس می باشد.

هرگونه برداشتی از مطالب با ذکر منبع (www.sportmedicine.ir) بلامانع است.  

طراحی شده توسط شرکت سامانه های هوشمند مصباح شارژ