- _UCONTENTS
 

خانه ارسال نظرات تعرفه تبلیغات درباره ما عضویت تالار گفتگو نقشه سایت e خدمات الکترونیک

اورژانسهای ورزشی

آسیب ورزشی

توانبخشی ورزشی

رشته های ورزشی

روانشناسی ورزشی

پزشکی و ورزش

تغذیه ورزشی

ورزش بانوان

تناسب و سلامت

 خانه > اخبار/اخبار ورزشی


ورزش صبحگاهي در كاهش چربي بدن موثر است

ورزش صبحگاهی در کاهش چربی بدن موثر استانجام فعاليت ورزشي قبل از صبحانه تأثير مطلوبي در كاهش چربي‌هاي بدن دارد.

محققان با انجام مطالعات خود روي گروهي از افراد شامل كساني كه قبل از خوردن صبحانه از تردميل استفاده كردند و افرادي كه بعد از خوردن صبحانه از تردميل استفاده كردند دريافتند ورزش صبحگاهي با معده خالي به افزايش سوخت و ساز بدن بسيار كمك مي‌كند.

براساس اين گزارش  محققان به دنبال پي‌گيري نتايج به هر دو گروه بعد از انجام تمرين، ميلك شيك دادند و به عنوان ناهار نيز به آنها ماكاروني دادند و سپس طبق ارزيابي ميزان كالري سوزانده شده و دريافتي افراد مورد مطالعه مشاهده كردند كه افرادي كه با معده خالي ورزش كردند تا 20 درصد نسبت به بقيه چربي بيشتري سوزاندند و نيز در طول روز افزايش اشتها نداشتند كه اين بدان معني است كه انجام ورزش با معده خالي مطلوب‌ترين نتيجه را براي كاهش چربي ايجاد مي‌كند.

نتايج حاصل از اين مطالعه همچنين مي‌افزايد: افرادي كه بعد از خوردن صبحانه از تردميل استفاده كردند در طول روز كالري زيادي از دست ندادند.

به گفته محققان افراد براي كاهش چربي بدن بايد تحرك بيشتري داشته باشند و در صورتي كه آن به صورت ناشتا انجام شود، نتايج بهتري خواهد داشت و اين تحقيقات براي ارائه دستورالعمل‌هاي عملي درخصوص مصرف مواد غذايي و به حداكثر رساندن كاهش توده چربي بسيار مهم است.

منبع: وب دا

چاپ مطلب ارسال برای دوستان

 

 

 

 

  نقشه سایت | عضویت | درباره ما | تعرفه تبلیغات | ارسال نظرات | خانه  

حقوق این سایت متعلق به موسسه طب ورزش پارس می باشد.

هرگونه برداشتی از مطالب با ذکر منبع (www.sportmedicine.ir) بلامانع است.  

طراحی شده توسط شرکت سامانه های هوشمند مصباح شارژ