- _UCONTENTS
 

خانه ارسال نظرات تعرفه تبلیغات درباره ما عضویت تالار گفتگو نقشه سایت e خدمات الکترونیک

اورژانسهای ورزشی

آسیب ورزشی

توانبخشی ورزشی

رشته های ورزشی

روانشناسی ورزشی

پزشکی و ورزش

تغذیه ورزشی

ورزش بانوان

تناسب و سلامت

 خانه > اخبار/اطلاعات عمومی


نقش خرده فروشان مواد غذايي در چاقي كودكان

توجه به خرده‌فروشان محصولات غذايي تا حدودي مي‌تواند از چاقي دوران كودكي جلوگيري كند. 

 

درخصوص بازاريابي مواد غذايي نتايج يك تحقيق نشان داد در حالي كه بسياري از سرزنش‌ها براي چاقي دوران كودكي بر روي شيوه بازاريابي توليدكنندگان مواد غذايي متمركز شده است، بيشترين توجه بايد به فعاليت‌هاي بازاريابي در فروشگاه‌هاي خرده‌ فروشان محصولات غذايي به ويژه كساني كه به طور مستقيم كودكان را مورد هدف قرار مي‌دهند، معطوف شود.

 

خرده‌فروشان مواد غذايي داراي پتانسيل بالقوه زيادي براي كمك به خريداران جهت انتخاب‌هاي سالم به ويژه مادران پرمشغله هستند.

 

خرده فروشان آمريكا بيشترين احتمال را براي پياده‌سازي و به اجرا در آوردن استراتژي‌هاي بازاريابي با تأكيد بر آموزش تغذيه درست و انجام فعاليت‌هاي فيزيكي دارا هستند.

 

از طرفي نتايج ديگر از يافته‌هاي اين مطالعه نشان داد خرده‌فروشان نيز در دادن نمونه محصولات سالم به كودكان و بازاريابي‌هاي مطلوب و به تصوير درآوردن نتايج مثبت در راستاي انتخاب‌هاي سالم براي كودكان و نوجوانان نيز ابراز علاقه كردند.

منبع: وب دا

چاپ مطلب ارسال برای دوستان

 

 

 

 

  نقشه سایت | عضویت | درباره ما | تعرفه تبلیغات | ارسال نظرات | خانه  

حقوق این سایت متعلق به موسسه طب ورزش پارس می باشد.

هرگونه برداشتی از مطالب با ذکر منبع (www.sportmedicine.ir) بلامانع است.  

طراحی شده توسط شرکت سامانه های هوشمند مصباح شارژ