- _UCONTENTS
 

خانه ارسال نظرات تعرفه تبلیغات درباره ما عضویت تالار گفتگو نقشه سایت e خدمات الکترونیک

اورژانسهای ورزشی

آسیب ورزشی

توانبخشی ورزشی

رشته های ورزشی

روانشناسی ورزشی

پزشکی و ورزش

تغذیه ورزشی

ورزش بانوان

تناسب و سلامت

 خانه > اخبار/اخبار همایش و کنگره ها


بهترين رژيم غذايي تابستاني را دنبال كنيد

با وجودي كه فصل تابستان ممكن است خاطره پيك نيك‌ها، چيپس‌ها و دسرهاي شكلاتي خوشمزه را در ذهن تداعي كند اما متخصصان تغذيه معتقدند كه در اين فصل دنبال كردن يك رژيم غذايي سالم راحت‌ترين كار است.

در فصل تابستان سبزيجات و ميوه‌هاي تازه به ميزان فراوان در دسترس است و بنابراين فرصت‌ها براي انتخاب گزينه‌هاي تغذيه‌اي سالم‌تر، فراهم مي‌شود. بنابراين با وعده‌هاي غذايي سالم و تمرينات ورزشي مناسب در اين فصل مي‌توانيد تمام وزن اضافي و ناخواسته خود را از بين ببريد.

شبكه خبري تورنتونيوز در يك مقاله پزشكي جديد چندين دستورالعمل را براي دنبال كردن يك رژيم غذايي مطلوب و مناسب در اين فصل ارائه كرده است.

نكته اول اينكه توصيه مي‌شود براي رفع تشنگي آب بنوشيد، هرچند اغلب ما تمايل داريم از نوشيدني‌هاي گازدار در اين فصل استفاده كنيم اما آب گزينه‌اي مناسب‌تر و عاقلانه‌تر است. چون بدن را خنك نگه مي‌دارد و مانع از دست رفتن آب بدن مي‌شود و همچنين كالري اضافي هم به بدن شما وارد نمي‌كند. آب ليموي تازه و آب نارگيل هم گزينه‌هاي مناسبي براي رفع تشنگي در تابستان هستند

چاپ مطلب ارسال برای دوستان

 

 

 

 

  نقشه سایت | عضویت | درباره ما | تعرفه تبلیغات | ارسال نظرات | خانه  

حقوق این سایت متعلق به موسسه طب ورزش پارس می باشد.

هرگونه برداشتی از مطالب با ذکر منبع (www.sportmedicine.ir) بلامانع است.  

طراحی شده توسط شرکت سامانه های هوشمند مصباح شارژ